.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توزیع محصولات تراریخته با نشان تجاری مشخص در مازندران
مدیر نظارت بر مواد غذایی آشامیدنی، بهداشتی و آرایشی استان مازندران، گفت: محصولات تراریخته با نشان تجاری مشخص در مازندران توزیع می‌شود و مردم در جریان نحوه تولید این محصولات قرار می‌گیرند.

به گزارش شمال نیوز،  محمدرضا شیران ظهر امروز در جمع به مناسبت هفته غذا و دارو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دلیل برخی از بیماری‌ها عدم توجه به نوع تغذیه افراد است، اظهار کرد: در تولید غذاهای صنعتی کنترل کیفیت به صورت جدی انجام می‌شود و در همه کارخانجات نمایندگان سازمان غذا و دارو حضور داشته و وظیفه آنها کنترل موادغذایی است.

 

معاون غذا  و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه میزان ریسک فراوردهای صنعتی بسیار پایین است، افزود: در حال حاضر 70 درصد مردم غذاهای سنتی استفاده می‌کنند و استفاده 30 درصد از مواد غذایی صنعتی نیاز به بازنگری جدی دارد.

 

شیران ادامه داد: عمده جمعیت جامعه سالم روبه رشد و جوان بوده باید سبد آنها کامل دیده شود و در کنار آنها نیاز داریم که جمعیت سالمند هم در تولیدات مواد غذایی دیده شوند.

 

وی با اعلام اینکه صنایع غذایی در استان مازندران بیشتر 100 هزار نفر را مشغول کار کرده است، گفت: یکی از شرکت‌های بزرگ صنایع غذایی استان 17 هزار نفر را بکارگیری کرده است.

 

 در ادامه  مدیر نظارت بر مواد غذایی آشامیدنی، بهداشتی و آرایشی استان مازندران خاطر نشان کرد: برای هر محصول تولیدی بهداشتی پروانه ساخت وجود دارد و مشخص می‌کند که تحت نظارت تولید شده است.

 

حسن مکرمی ادامه داد: در بحث نمک 419 پروانه ساخت را اصلاح کردیم تا محصول مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

 

وی در ارتباط با محصولات تراریخته،گفت: 80 درصد محصولاتی که در استان مازندران تولید می‌شود اگر تراریخته باشد، نشان تراریخته در روی آن درج شده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.